Toggle navigation
Administration-1920x315

Omnichannel

Hold

Løbende optag
Samhørighed imellem fysiske butikker og onlinebutikker
Fjernundervisning

Om forløbet

Dit udbytte

Formålet er, at du opnår forståelse for, at den grundlæggende forskel ligger i anvendelsen af data på tværs af kanaler - både fysiske og digitale. Kundens adfærd er ikke længere lineær, og du skal kende til at indsamle data og anvende dette til senere interaktioner på tværs af kanaler. Du bliver inspireret til at tænke på tværs i virksomheden og forstår vigtigheden af at få kunden placeret i centrum.

Formål

  • Du skal kende til principperne for drift af en webbutik og særligt forståelse for begrebet omnichannel
  • Du skal kende til samspillet mellem den digitale og den fysiske butik og beherske metoder, hvor den digitale butik kan understøtte kendskabet til butikken, kontakten til kunderne og salget i den fysiske butik og omvendt
  • Du skal beherske metoder til planlægning og implementering af kampagner, der gennemføres både i den fysiske og den digitale butik.

Målgruppe

Elever i salgsassistent- og handelsassistentuddannelsen.

Arbejdsindsats

37 timer

Eksamen

Ingen, men du får en karakter

Forudsætninger

Du skal have en uddannelsesaftale. Det er gratis, og arbejdsgiveren får lønrefusion.